2011. november 17., csütörtök

Legújabb hobbym, quilling

Már több, mint egy éve kezdődött.
Láttam valahol egy virágot és pillangót papírcsík technikával, és mindenképpen ki kellett próbáljam. Nem is lett olyan rossz az eredmény.
Noul meu hobby: quilling. Deja mai mult de un an, decând am văzut un floricel cu un fluturaș, făcut cu technica quilling. Am știut: este obligatoriu să încerc și eu. Și am reușit. :)

Így egyre másra készültek a fali díszek, remélem gazdáik, nagy örömére. Nem számoltam, hányat készítettem eddig, de nekem valahogy nem marad egy sem. :)
Nu am numărat, câte am făcut până acum, dar eu nu am nici acum acasă din ele. A trecut tot, ce am făcut, ori am dat în cadou. Sper că le place tuturor.








2 megjegyzés:

Sz. Lia írta...

le vagyok nyugozve :) mi mindent lehet kesziteni ket ugyes kezzel... Csak igy tovabb, gratulalok!!!

shaara írta...

Köszönöm!!! :)